اطلاعات مزایده:فروش ضایعات

اطلاعات مزایده:فروش ضایعات

لینک مشاهده و دریافت اسناد:به شماره 6855/ص/ 1402/10 مورخ 06/06/1402

 

/https://eauc.setadiran.ir/eauc/welcome.action?gateway=setad/ 

 

     برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می­باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل دریافت فایل اسناد، ارائه تصویر پرداخت تضمین شرکت در مزایده، ارسال پیشنهاد قیمت، انصراف از شرکت در مزایده، بازگشایی فایل پاکات، اعلام به برنده، پذیرش برنده بودن، پرداخت تعرفه سامانه، ثبت اطلاعات پرداخت­های نقدی در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت امکان پذیر می­باشد.

تاریخ نمایش در سایت تدارکات الکترونیکی دولت از ساعت 110 مورخ  8/06/1402   تا ساعت13 مورخ  03/07/1402 

مهلت دریافت اسناد تا ساعت 13مورخ  21/06/1402

مهلت بارگذاری پاکات "الف" و "ب" در سامانه و ارائه پاکت "الف" به دبیر خانه مرکز شهرداری قزوین از ساعت 11 مورخ  08/06/1402   تا ساعت13مورخ  03/07/1402 

ساعت و تاریخ بازگشایی مزایده: ساعت 8:30 صبح  مورخ 04/07/1402

شماره مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت 100200508000003

توجه:  برای شرکت در مزایده می­بایست در سامانه مذکور ثبت نام صورت پذیرد. جهت راهنمایی با شماره 41934-021 تماس حاصل نمایید.