اصلاحیه صورتجلسه پیش از فراخوان مناقصه

اصلاحیه صورتجلسه پیش از فراخوان مناقصه

       شهرداری قزوین در نظر دارد مناقصه انجام خدمات ایاب و ذهاب پرسنل شهرداری قزوین را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهادات مناقصه و گشایش پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

 

شماره آگهی مناقصه:

7857/ص/1402/10

تاریخ آگهی مناقصه:

30/07/1402

واحد متقاضی:

معاونت مالی و اقتصادی

نوع مناقصه:

عمومی یک مرحله ای

روش تامین منابع مالی:

بودجه داخلی

محل تأمین اعتبار:

ردیف 212140400

برآورد کلی مناقصه:

155/879/032/283 ریال

مدت اعتبار پیشنهادها:

3 ماه شمسی

مهلت زمانی دریافت اسناد:

 از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 08/07/1402

تا ساعت 12 روز پنجشنبه مورخ 13/07/1402

مهلت ارائه پیشنهاد:

حداکثر تا ساعت 14 روز یک­شنبه مورخه 23/07/1402

زمان گشایش پاکت­ها:

در ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 24/07/1402

                                          شماره مناقصه در سامانه ستاد: 2002005084000023    

           آدرس: www.setadiran.ir

موضوع مناقصه : انجام خدمات ایاب و ذهاب پرسنل و خودروهای در اختیار شهرداری قزوین (معاونت ها، مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری قزوین)- 221 دستگاه خودرو (تعداد 184 دستگاه خودرو سواری، 32 دستگاه نیسان و 5 دستگاه وانت)

توضیحات: پیرو دستور نامه شماره 9692/د/1402/10 مورخ 16/07/1402 و برآورد مجدد؛ مبلغ اولیه مناقصه و مدت زمان انجام قرارداد در اسناد مناقصه تغییر یافت. مابقی اسناد و تاریخ­ها تغییری نداشته­اند.

خلاصه اسناد: -