مناقصه عمومی یک مرحله ای انجام امور خدمات نظارت اجرای فاز دوم پروژه هفت دره - شهرداری قزوین

اطلاعات مناقصه عمومی یک مرحله ای انجام امور خدمات نظارت اجرای فاز دوم پروژه هفت دره  

 به شماره 3566/ص/1400/10  مورخ 10/06/1400 

لینک مشاهده و دریافت اسناد:

_https://etend.setadiran.ir/etend/index.action

 

     برگزاری مناقصه  صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir)  می­باشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل دریافت اسناد، ارائه تصویر تضمین شرکت در مناقصه ارسال پیشنهاد قیمت،  انصراف از شرکت در مناقصه ، بازگشایی فایل پاکت ها ، اعلام به برنده، پذیرش برنده بودن پرداخت تعرفه سامانه ، ثبت اطلاعات پرداختهای تظامین در بستر سامانه امکان پذیر است.

زمان انتشار در سایت تدارکات الکترونیکی دولت: روز یکشنبه مورخ 1400/07/04 از ساعت 11:30

مهلت دریافت از سایت الکترونیکی دولت:  از روز یکشنبه مورخ 1400/07/04 تا ساعت 19 مورخ 1400/07/11 

مهلت بارگذاری پاکات "الف" و "ب" و "ج" در سامانه و ارائه پاکت "الف" به دبیر خانه مرکز شهرداری قزوین تا ساعت 14 مورخ 1400/07/24 

تاریخ بازگشایی مناقصه : ساعت 8صبح مورخ 1400/07/25 

شماره مناقصه  در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت :2000005084000013

توجه:  برای شرکت در مناقصه می­بایست در سامانه مذکور ثبت نام صورت پذیرد. جهت راهنمایی با شماره 41934-021 تماس حاصل نمایید.

 

 

برای دریافت اسناد روی این لینک کلیک کنید