اطلاعات مزایده:فروش ضایعات
اطلاعات مزایده:فروش ضایعات
لینک مشاهده و دریافت اسناد:به شماره 6855/ص/ 1402/10 مورخ 06/06/1402
/https://eauc.setadiran.ir/eauc/welcome.action?gateway=setad/
برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل دریافت فایل اسناد، ارائه تصویر پرداخت تضمین شرکت در مزایده، ارسال پیشنهاد قیمت، انصراف از شرکت در مزایده، بازگشایی فایل پاکات، اعلام به برنده، پذیرش برنده بودن، پرداخت تعرفه سامانه، ثبت اطلاعات پرداختهای نقدی در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت امکان پذیر میباشد.
تاریخ نمایش در سایت تدارکات الکترونیکی دولت از ساعت 110 مورخ 8/06/1402 تا ساعت13 مورخ 03/07/1402
مهلت دریافت اسناد تا ساعت 13مورخ 21/06/1402
مهلت بارگذاری پاکات "الف" و "ب" در سامانه و ارائه پاکت "الف" به دبیر خانه مرکز شهرداری قزوین از ساعت 11 مورخ 08/06/1402 تا ساعت13مورخ 03/07/1402
ساعت و تاریخ بازگشایی مزایده: ساعت 8:30 صبح مورخ 04/07/1402
شماره مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت 100200508000003
توجه: برای شرکت در مزایده میبایست در سامانه مذکور ثبت نام صورت پذیرد. جهت راهنمایی با شماره 41934-021 تماس حاصل نمایید.