آگهی مناقصه - خدمات نظارت اجرای فاز دوم پروژه هفت دره - شهرداری قزوین
اطلاعات مناقصه خدمات نظارت اجرای فاز دوم پروژه هفت دره
به شماره 1896/ص/1400/10 مورخ 02/03/1400
لینک مشاهده و دریافت اسناد:
_https://etend.setadiran.ir/etend/index.action
برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل دریافت اسناد، ارائه تصویر تضمین شرکت در مناقصه ارسال پیشنهاد قیمت، انصراف از شرکت در مناقصه ، بازگشایی فایل پاکت ها ، اعلام به برنده، پذیرش برنده بودن پرداخت تعرفه سامانه ، ثبت اطلاعات پرداختهای تظامین در بستر سامانه امکان پذیر است.
زمان انتشار در سایت تدارکات الکترونیکی دولت: 10/03/1400 از ساعت 13
مهلت دریافت از سایت الکترونیکی دولت: 18/03/1400 ساعت 17
مهلت بارگذاری پاکات "الف" و "ب" و "ج" در سامانه و ارائه پاکت "الف" به دبیر خانه مرکز شهرداری قزوین تا ساعت 14 روز 29/03/1400
تاریخ بازگشایی مناقصه : ساعت 9 صبح مورخ 30/03/1400
شماره مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت :2000005084000001
توجه: برای شرکت در مناقصه میبایست در سامانه مذکور ثبت نام صورت پذیرد. جهت راهنمایی با شماره 41934-021 تماس حاصل نمایید. برای دریافت اسناد روی این لینک کلیک کنید