چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۳۰

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین ؛

بیش از 14 هزار و 785 زائر اربعین حسینی از پایانه آزادگان به مرز مهران جابجا شده اند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از جابه‌جایی 14هزار و 785 زائر در ایام اربعین حسینی از قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ علی محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: با اشاره به خدمات به زائران اربعین حسینی روزانه به صورت میانگین بیش از یک‌ هزار زائر اربعین حسینی از پایانه آزادگان به مرز مهران منتقل می‌شدند.

علی محمد حسینی از جابه‌جایی بیش از 14 هزار و 785 زائر در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا 30  شهریورماه 14هزار و 785 زائر با 517 ناوگان به سمت مرز مهران و بالعکس جابه‌جا شدند.

وی از آمادگی این سازمان به منظور بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه اوج اعزام‌ها به حداقل خود رسیده است، و روزگذشته نیز 4 دستگاه اتوبوس زائران قزوینی را از مرز مهران به قزوین منتقل کرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از استقرار نیروهای خدمات درمان، تعزیرات، مسائل شرعی و میز خدمت برای رسیدگی به مطالبات زائران در پایانه آزادگان خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه تاکنون مشگل خاصی برای زوار پیش نیامده است.

محمدحسینی در پایان گفت تا هر زمان که زائران اربعین حسینی در حال بازگشت هستند سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین آماده پذیرای از این زوار است

پایان پیام./

تصاویر مرتبط