شنبه ۱۴۰۳/۰۹/۰۳

مهمترین دغدغه شهروندان در دومین ماه پاییز به روایت مدیر مرکز137؛

سدمعبر در معابر عمومی باز رکورد زد

به گفته کوزه گرها مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر، برطرف کردن سدمعبر خودروهای دوره‌گرد، دستفروشان و مغازه داران در صدر درخواست‌های شهروندان از سامانه 137 در آبان ماه بوده‌ است.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137؛ مهدی کوزه‌گرها در مورد آمار آبان ماه سال جاری گفت: در دومین ماه پاییز 4 هزار و 341 بار تلفن‌های سامانه 137 به صدا درآمد که از این میان 2 هزار و 90 تماس قابلیت ثبت و پیگیری داشته؛ البته بقیه تماس‌ها رها نشده و بخشی از آن با راهنمایی و پیگیری کارشناسان بوده‌است.

وی ادامه داد: بررسی‌های واحد آمار مرکز 137 نشان می‌دهد بیشترین درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده برای برطرف کردن سدمعبر مغازه داران،خودروهای دوره گرد و دستفروشان در معابر عمومی بوده‌است. کوزه‌گرها افزود: مرمت آسفالت که ناشی از فرسودگی و ترانشه آسفالت بوده با اختلاف بسیار نزدیک در جایگاه دوم درخواست‌های شهروندان قرار داشته‌است.

به گفته مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر، نظافت معابر عمومی،جمع آوری سگ‌های بی‌صاحب و ساماندهی بی‌خانمان‌ها به ترتیب در رتبه بعدی قرار دارد.

وی با اشاره به جایگاه سازمان‌ها از حیث کمی درخواست‌های ارجاعی شهروندان خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماندها، بیشترین درخواست ثبتی را داشته که پس از آن به ترتیب سازمان‌های پارک‌ها و فضای سبز،حمل ونقل و ترافیک،مرکز خدمات توسعه اجتماعی،مرکز کنترل ترافیک،سازمان زیباسازی و سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی بوده‌است.

مدیرمرکز فوریت‌های اجرایی شهر همچنین به ارزیابی مناطق از حیث کمی در ثبت درخواست‌های شهروندان پرداخت و گفت: منطقه 2 بیشترین ورودی پیام شهروندان را داشته،این درحالی است که به ترتیب منطقه 1،منطقه 3 و منطقه 4 به لحاظ ارجاع پیام‌های شهروندان در رتبه‌های بعدی قرار داشته‌است.

این مدیر شهری یادآور شد که در ماه گذشته نیز برطرف کردن سدمعبر معابر عمومی مهمترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری بوده‌است.

پایان پیام

 

تصاویر مرتبط