شنبه ۱۳۹۲/۱۰/۲۸

انتخاب بيژن گوراني به عنوان داور گروه جدول و سرگرمي در بيستمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري‌ها

از سوي کميته اجرايي بيستمين جشنواره سراسري مطبوعات، خبرگزاري‌ها و پايگاه‌هاي اطلاع رساني، بيژن گوراني از طراحان موفق جدول و سرگرمي و مسوول استوديو راديويي و تلويزيوني شهرداري قزوين به عنوان داور در گروه تخصصي جدول و سرگرمي مطبوعات کشور برگزيده شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ اين کميته آثار طراحان جدول و سرگرمي در مطبوعات کشور را از فروردين 91 تا شهريور 92 بررسي کرده و آثار برتر را به کميته نهايي داوران جشنواره معرفي خواهد کرد.
در اين گزارش آمده است؛ بيژن گوراني از طراحان باسابقه جدول کشور در مطبوعات محلي و سراسري است که علاوه بر سابقه همکاري با روزنامه محلي ولايت و هفته‌نامه‌هاي محلي تابان و مينودر در قزوين، 13سال است که با روزنامه جام‌جم و 3 سال است که با روزنامه هفت صبح و نيز مجلات گروه همشهري شامل سرنخ، آيه، بچه‌ها و مجلات ديگري همچون سروش هفتگي، خانواده سبز، کدبانو ، آغاز ، چاپ و نشر و بسياري از مجلات تخصصي جدول به عنوان طراح همکاري مي‌کند.
بر اساس اين گزارش؛ اين طراح جدول قزويني در نهمين جشنواره سراسري مطبوعات رتبه اول کشور و در هفتمين و دهمين دوره اين جشنواره موفق به کسب رتبه دوم کشور شده و توانسته 3قلم بلورين جشنواره را از آن خود کند و همچنين در دومين و پنجمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري هاي استان نيز رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
گفتني است؛ در اين کميته علاوه بر بيژن گوراني، محمدمهدي رنجبر و عليرضا قابل نيز که از طراحان موفق جدول و سرگرمي هستند حضور خواهند داشت.
پايان پيام

تصاویر مرتبط