سه‌شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۰۱

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبرداد؛

پاسخگويي منطقه 2 شهرداري قزوين به 241 پيام مردمي در دي ماه سال جاري

در دي ماه سال جاري با سامانه 137 منطقه 2 شهرداري قزوين 241 تماس گرفته شده كه91 مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت، مرمت، لكه گيري و نگهداري معابر بوده است.

مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: دردي ماه 92 با سامانه137 منطقه 2 شهرداري قزوين241 تماس گرفته شده كه91 مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت،مرمت ،لكه گيري و نگهداري معابر بوده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ فرامرز صادقي افزود: بعد از مسئله آسفالت، مرمت، لكه گيري و نگهداري معابر بيشترين تماس از طرف شهروندان مربوط به جلوگيري از سد معبر مصالح ساختماني مي باشد كه مشكلات فراواني را بوجود آورده است.
صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
صادقي در پايان گفت: از شهروندان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را برطرف کند.
در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواست ها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل شود كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اينگونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است لذا بعضي از درخواستها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد .
سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
لازم به ذكر است؛ از 241 پيام دريافت شده به231 پيام رسيدگي واقدام شده و11 پيام در دست بررسي مي‌باشد.
پايان پيام
 

تصاویر مرتبط