دوشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۰۷

فيگورا، استاد دانشگاه LOSUFONA از کشور پرتغال:

همکاري‌هاي بين دو کشور ايران و پرتغال توسعه پيدا خواهد کرد

همکاري‌هاي بين دو کشور ايران و پرتغال در زمينه‌هاي دانشگاهي، اقتصادي و مديريت شهري توسعه پيدا خواهد کرد.

 

پروفسور فرناندو فيگورا استاد دانشگاه LOSUFONA از کشور پرتغال گفت: همکاري‌هاي بين دو کشور ايران و پرتغال در زمينه‌هاي دانشگاهي، اقتصادي و مديريت شهري توسعه پيدا خواهد کرد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ پروفسور فرناندو فيگورا استاد دانشگاه LOSUFONA و نماينده آن دانشگاه در سفر به ايران از کشور پرتغال در  مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاري بين دانشگاه علوم انساني و فنيLOSUFONA از کشور پرتغال و شهرداري قزوين که با حضور استاندار قزوين، هيئت دانشگاهي و تجاري کشور پرتغال و ساير مسوولان استاني و شهري در مجموعه تاريخي و فرهنگي سراي سعدالسلطنه شهر قزوين برگزار شد، افزود: همکاري عميقي بين اين دو کشور در زمينه‌هاي مختلف به خصوص در زمينه دانشگاهي و مديريت شهري ايجاد شده است.
فرناندو فيگورا افزود: اميدواريم بتوانيم از توانمندي‌هاي يکديگر به نحو مطلوب بهره‌مند شويم و امضاء تفاهم‌نامه‌هاي اوليه زمينه ادامه همکاري بين دو کشور باشد.
اين مسوول با تشکر از زحمات شهرداري قزوين براي حضور در کشور ايران ادامه داد: اين سفر باعث شد بتوانيم تجربيات يکديگر را در زمينه‌هاي توريست و مديريت شهري انتقال دهيم.
وي افزود: همه تلاش اين است که بتوانيم با انتقال تجربيات براي شهروندان يک زندگي با کيفيت فراهم کنيم.
اين مسوول گفت: اين دو کشور اين ظرفيت را دارد که بهترين روابط اقتصادي و شهري را با يکديگر داشته باشند.

 

پايان پيام

تصاویر مرتبط