سه‌شنبه ۱۳۹۲/۱۱/۰۸

منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

شهرداري قزوين آماده ارائه خدمات در شرايط نامناسب جوي است

با توجه به اعلام اداره هواشناسي مبني بر ورود سامانه بارش زا و ايجاد شرايط نا پايدار جوي در سطح شهر تمامي کارکنان سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين جهت ارائه هر گونه خدمات رساني به حالت آماده باش درآمدند.

 

مجتبي منتظريي، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با  اعلام آمادگي سازمان براي رفع هرگونه آبگرفتگي و خدمات رساني آني به شهروندان گرامي در شرايط نامناسب جوي گفت: در زمان بارش نزولات و برکات آسماني علاوه بر آمادگي واحد هاي مختلف سازمان مشارکت شهروندان را نيز لازم است.
وي تمام عوامل سازمان مديريت پسماند را در صورت بارندگي آماده دانست و افزود: تمام شهروندان در ايجاد شهري پاک و ايمن بايد شهرداري را ياري و از تخليه ضايعات و پسماندها در کانال‌ها و جوي‌ها خودداري کنند، زيرا مردم در کاهش خطرات و هزينه‌ها نقش اساسي دارند.

منتظري با اشاره به آماده بودن شهر قزوين براي نزول بارش برف و باران اظهار داشت: تمامي معابر، کانال ها و انهار براي جلوگيري از آب گرفتگي  به صورت منظم و طبق برنامه لايروبي و تنظيف مي شوند.
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين بيان کرد: قسمت اعظم از مسيرهاي سطح شهر شامل کانال‌هاي روباز، سرپوشيده و تمام کانال‌هايي که در جمع‌آوري و هدايت آب‌هاي سطحي مورد استفاده قرار مي‌گيرند پاکسازي و آماده هدايت آبهاي سطحي مي باشندو همچنين چاه‌هاي جذبي در مناطق مختلف به خصوص در بافت قديم بازبيني و آماده پذيرش آب‌هاي سطحي است
اين مسئول در خصوص بحث آمادگي در زمان بارندگي اضافه کرد: تمام نيروهاي سازمان اعم از ستادي و اجرايي در آماده‌باش هستند، تقسيم کار و برنامه‌ريزي براي کشيک‌هاي زمان بارندگي انجام و شهر آماده نزول رحمت الهي است.
اين مسئول خاطرنشان کرد: تخليه پسماندهاي ساختماني و همچنين زباله در رودخانه‌ها، انهار و کانال‌ها موجب ناهموار شدن رودخانه‌ها و گرفتگي در انهار و کانال‌ها شده بود که براي هدايت هرچه بهتر آب بالادست، پاکسازي و آماده‌سازي شدند.
اين مسئول خاطرنشان کرد: در اين برنامه پاکسازي 765 نفر روز نيروي انساني، 32ساعت خاور، 23 ساعت خودرو آب پاش و 17 ساعت نيز تانکر آب مورد استفاده قرار گرفت.
پايان پيام


 

تصاویر مرتبط