دوشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۱۴

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين:

آماده‌باش سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين براي عمليات برفروبي

تمامي اکيپ‌هاي ستاد برف‌روبي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در حال آماده‌باش کامل هستند و همزمان با آغاز بارش برف عمليات خدمات‌رساني را آغاز کرده‎اند.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: تمامي اکيپ‌هاي ستاد برف‌روبي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين در حال آماده‌باش کامل هستند و همزمان با آغاز بارش برف عمليات خدمات‌رساني را آغاز کردهاند.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ مجتبي منتظري افزود: با توجه به ورود سامانه بارش‌زا و ايجاد شرايط ناپايدار جوي ستاد برف‌روبي سازمان مديريت پسماند اقدام به شارژ پايگاه‌هاي اصلي و فرعي اکيپ‌هاي ثابت و سيار برف روبي کرده است و جلسات متعددي به منظور نيازسنجي‌ها در نقاط مختلف شهر برگزار شده و در نهايت ماشين آلات و تجهيزات لازم مورد نياز تأمين و نقاط بحراني و مسيرهاي مربوطه مشخص شده است.
وي خاطر نشان کرد: عمليات برفروبي به منظور خدمات رساني به موقع و پاکسازي سريع معابر شهري در زمان بارش برف با به‌ کارگيري نيروي انساني و کليه تجهيزات و ماشين‌آلات در حال انجام است.
 مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين اظهار کرد: با پيش بيني‌هاي انجام شده توسط ستاد برفروبي سازمان، نقاط حساس به خصوص پل‌هاي غير همسطح و همچنين کوچه ها و مسير هايي با شيب تند قبل از شروع بارش شناسايي و با استقرار تجهيزات و ماشين آلات برف روب در اين نقاط آماده ارائه هر گونه خدمات در زمان بارش برف مي‌باشند.
 منتظري ضمن اشاره به تشکيل 9 پايگاه به منظور شن پاشي و برفروبي مخصوص در سطح شهر خاطر نشان کرد: در هر ايستگاه يک سايت ثابت و چند سايت سيار در نظر گرفته شده است که با توجه به بافت شهري و مناطق مختلف شهرخدمات ويژه‌اي را ارائه مي‌دهند.
 وي با بيان اينکه اين سازمان با استفاده از تعداد ده‌ها ماشين‌آلات سبک و سنگين آمادگي لازم براي برفروبي و پاکسازي معابر و خيابانهاي شهر را دارد، افزود: ماشين آلات مورد نظر شامل 4 دستگاه گريدر، 4 دستگاه خودرو نمک پاش مکانيزه، 4 دستگاه لودر، 10 دستگاه کمپرسي برفروب، 5 دستگاه کمپرسي،2 دستگاه باب کت (ميني لودر)، 4 دستگاه خاور تأمين و عمليات تجهيز سايت‌هاي برف‌روبي ايستگاه هاي هفتگانه نيز انجام شده‌است.
وي تعداد نيروي انساني را که در ايام بارش برف اقدام به برف‌روبي در سطح شهر مي‌کنند 372 نفر عنوان کرد و گفت: در روزهاي برفي تمامي نيرو هاي انساني و تجهيزات برفروبي در حالت آماده باش مي‌باشند.
مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين با اشاره به اينکه 9 ايستگاه مستقل برف‌روبي در ايستگاه هاي هفتگانه سازمان ايجاد شده است، گفت: نصب 125مخزن شن جهت استفاده در پل هاي غير همسطح و مسير هاي حساس و بحران خيز نيز انجام شده تا از ظرفيت‌هاي شهروندان براي مشارکت در رفع مشکلات روزهاي برفي بهره‌مند شويم و شهروندان مي‌توانند در مواقع نياز از اين کيسه ها که به طور مداوم شارژ مي‌شوند استفاده کنند. 
اين مسوول در پايان گفت: تمامي مراکز درماني، آموزشي، اداري و بيمارستاني مي‌توانند در صورت نياز به شن پاشي و برفروبي به ستاد مرکزي برفروبي واقع در بلوار شهيد بهشتي جنب زمين ورزشي شقايق، ساختمان شماره 2 سازمان مراجعه و يا با شماره تلفن‌هاي 3327565 و3322201 تماس حاصل کنند تا اقدام لازم صورت گيرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط