چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۱۶

دربندي‌زاده، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

منطقه سه شهرداري قزوين به هزار و 176 پيام مردمي پاسخ داد

سامانه 137 منطقه سه شهرداري قزوين در 10ماه اول سال جاري به هزار و 176 پيام مردمي پاسخ داده است.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: سامانه 137 اين منطقه در 10ماه اول سال جاري به هزار و 176 پيام مردمي پاسخ داده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ عبدالعلي دربندي‌زاده افزود: بيشترين تماس مردمي با اين سامانه از ناحيه مهديه با 707 تماس بوده است.

وي بيان کرد: در مدت زمان ياد شده از ناحيه مينودر 469 تماس تلفني با اين سامانه گرفته شده است.

دربندي‌زاده گفت: بيشترين تماس مردمي با سامانه 137 در خصوص روکش آسفالت، لکه‌گيري، ترميم ترانشه، پياده‌روسازي، سد معبر و تخلفت ساختماني بوده است.

اين مقام مسوول از شهروندان درخواست کرد تا در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق، مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: تعداد زيادي از درخواست‌ها، مشكلات معابر و محلات مي‌باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط