چهارشنبه ۱۳۹۲/۱۱/۲۳

نصرتي، مديرعامل صندوق ذخيره كاركنان شهرداري قزوين:

سيستم مالي جامع شهرداري قزوين راه اندازي مي‌شود

راه‌اندازي سيستم مالي جامع در دستور كار صندوق ذخيره كاركنان شهرداري قزوين قرار گرفت.

 

مديرعامل صندوق ذخيره كاركنان شهرداري قزوين گفت: يكي از مشكلات اساسي در شهرداري هاي كشور نبود يك سيستم مالي جامع كه بازارها، ابزار ها و نهاد هاي مالي را در بر بگيرد است.
محمود نصرتي افزود: با راه اندازي اين سيستم مي توان نسبت به تأمين مالي پروژه هاي مديريت شهري به نحو مطلوب اقدام كرد.
نصرتي بازار بورس و اوراق بهادار را بازاري مناسب براي شهرداري ها دانست و تصريح كرد: شهرداري قزوين به دنبال ايجاد ابزار و نهاد هاي مالي است تا با تجميع اين اركان در كنار يكديگر، سيستم مالي كامل و جامعي را ايجاد كند كه تأسيس صندوق ذخيره كاركنان و شركت هاي زير مجموعه آن نيز در همين راستا صورت گرفته است.
وي ايجاد نهاد هاي مالي را مهم ترين ركن سيستم مالي برشمرد و بيان كرد: با تأسيس شركت سرمايه گذاري هولدر و نهاد هاي مالي با تسلط بخش خصوصي، مي توان اين خلأ را در شهرداري ها جبران نمود.
مديرعامل صندوق ذخيره كاركنان شهرداري قزوين با بيان اين مطلب كه بايد ابزار هايي متناسب با سياست هاي شهرداري به منظور تأمين منابع مالي آن طراحي كرد، گفت: با ايجاد اين ابزارها مي توان بدون نياز به منابع خاص شهرداري، بسياري از پروژه هاي شهري را مديريت و عملياتي کرد.
نصرتي خاطرنشان كرد: با تصويب تأسيس شركت سرمايه گذاري هولدر در سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور، مي توان با افتتاح آن در 30 مركز استان، يك نهاد تخصصي براي بازارهاي شهرداري ها تأسيس و سپس با همكاري سازمان شهرداري ها و دهياري ها و وزارت كشور، ابزار هاي مناسب مالي براي شهرداري ها در حوزه بازار سرمايه ايجاد كرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط