یکشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۰۴

نصرتي، شهردار قزوين:

تامين درآمدهاي پايدار نيازمند برنامه‌ريزي مدون است

براي تامين درآمدهاي پايدار و ارائه خدمات به شهروندان بايد با حمايت مسوولان استاني و استفاده از سرمايه گذاري بخش خصوصي برنامه‌ريزي مدوني صورت گيرد.

 

شهردار قزوين گفت: براي تامين درآمدهاي پايدار و ارائه خدمات به شهروندان بايد با حمايت مسوولان استاني و  استفاده از سرمايه گذاري بخش خصوصي برنامه‌ريزي مدوني صورت گيرد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در جسله شوراي اسلامي شهر قزوين که به منظور بررسي سه دستور رشد و توسعه بافت تاريخي شهر با محور امامزاده حسين(ع)، شيوه تامين اعتبار براي تقويت ناوگان حمل و نقل عمومي و خريد ماشين آلات و تجهيزات سازمان عمران و حل مشکلات زيرساختي پارک باراجين با هدف جذب سرمايه گذار با حضور استاندار قزوين، معاون عمراني استاندار،مديرکل راه و شهرسازي استان، فرماندار برگزار شد، افزود: بايد با بهره‌گيري از ديدگاه صاحب نظران و برنامه‌ريزي مدون مشکلات کمبود اعتبارات سال آينده حل شود.
وي بيان کرد: سازمان عمران شهرداري قزوين طبق برآوردي که براي سال آينده انجام داده است، مبني بر اينکه اگر کارهاي روزمره با تعداد ماشين آلات و کارخانه موجود انجام شود نياز به 8 ميليارد و 400ميليون تومان اعتبار نياز است و اين رقم بر اساس افزايش قيمت‌ها پيش‌بيني شده است که اين رقم خارج ار توان مجموعه است.
نصرتي افزود: در خصوص بودجه حمل و نقل با توجه به افزايش قيمت سوخت در سال آينده براي تامين مابه التفاوت هزينه بليت هفت ميليارد و 400 ميليون تومان اعتبار و براي خريد اتوبوس‌هاي جديد هم 24 ميليارد تومان اعتبار نياز داريم که در اين مهم نياز به حمايت  مسوولان استاني است.
اين مقام مسوول بيان کرد: در چند سال گذشته توانستيم به عنوان اولين و تنها شهر با بازسازي اتوبوس‌ها، عمر دستگاههاي اتوبوس را افزايش دهيم که اين اقدام يک کار موقت بود که اين اقدام ديگر پاسخگو نياز نيست.
شهردار قزوين بيان کرد: اين دو موضوع از نيازهاي ضروري سال آينده است که با اعتبار مورد نياز نتوانستيم تراز بودجه را تنظيم کنيم و اين دو موضوع خارج از  رديف بودجه است تا با حمايت مسوولان استاني اين مشکل حل شود.
اين مقام مسوول بيان کرد: براي مرمت و آسفالت معابر بايد هشت هزار تن قير خريداري شود که با افزيش 600 توماني آن و نيز تغيير قيمت خريد اتوبوس از 120 ميليون تومان به 520 ميليون تومان اين تفاوت قيمت که در بودجه ديده نشده بايد به نوعي تامين شود.
نصرتي ادامه داد: موضوع درآمد پايدار از سال 83 در تمام شهرداري ها مطرح شده است که متاسفانه هنوز به نتيجه خوبي نرسيدند.
وي بيان کرد: در برخي از زمان‌ها اتفاقات خاصي از جمله هدفمند کردن يارانه پيش ميآيد که براي حل مشکلات بايد با اقدامات مناسب از حمايت مسوولان برخوردار شويم.
پايان پيام  

 

تصاویر مرتبط