یکشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۰۴

روزبه، استاندار قزوين:

نهضت خدمتگذاري به جنوب شهر قزوين بايد تحقق پيدا کند

نهضت خدمتگذاري به جنوب شهر قزوين بايد با همت مسوولان استاني و شهري تحقق پيدا کند.

 

استادار قزوين گفت: نهضت خدمتگذاري به جنوب شهر قزوين بايد با همت مسوولان استاني و شهري تحقق پيدا کند.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي در جسله شوراي اسلامي شهر قزوين که به منظور بررسي سه دستور رشد و توسعه بافت تاريخي شهر با محور امامزاده حسين(ع)، شيوه تامين اعتبار براي تقويت ناوگان حمل و نقل عمومي و خريد ماشين آلات و تجهيزات سازمان عمران و حل مشکلات زيرساختي پارک باراجين با هدف جذب سرمايه گذار با حضور شهردار قزوين، معاون عمراني استاندار،مديرکل راه و شهرسازي استان، فرماندار برگزار شد، افزود: بايد در بهسازي و نوسازي بافت تاريخي با محوريت ساماندهي امامزاده حسين(ع) در روند توسعه شهري بسيار حساس بود.
استاندار قزوين افزود: هر شهري با توجه به هويت تاريخي و فرهنگي خود بايد توسعه پيدا کند و شهر قزوين هم با توجه به ريشه‌هاي تاريخي و فرهنگي خود با محوريت توسعه مساجد بايد توسعه پيدا کند.
اين مقام مسوول خدمت رساني به جنوب شهر را در اولويت دانست و گفت: بيشتر تمرکز بايد در جنوب شهر باشد و در حقيقت نهضت خدمتگذاري به جنوب شهر قزوين بايد تحقق پيدا کند.
استاندار قزوين گفت: افزايش مشارکت مردمي در توسعه و ساماندهي امامزادهها بسيار مهم است و اين موضوع در مردم ريشه در اعتقادات آن‌ها دارد.
وي بيان کرد: در توسعه امامزاده‌ها تجربيات موفق بسياري وجود دارد که مديران شهري بايد به اين تجربيات توجه ويژه کنند و در هر يک امامزاده‌ها بايد يک دفتر عمراني وجود داشته باشد.
روزبه اظهار کرد: ارتباط خوبي با اداره کل اوقاف برقرار شده است و در اين زمينه يک اهتمام جدي بين مسوولان استان براي ساماندهي بافت مرکزي با محوريت توسعه امامزاده حسين(ع)  وجود دارد و از اين فرصت بايد استفاده شود.
استاندار قزوين با بيان اينکه امروز توجه به جنوب شهر قزوين يک رسالت است، بيان کرد: با توسعه امکانات اوليه بايد حضور مردم در امامزاده ها نسبت به گذشته پررنگ‌تر شود.
وي گفت: براي تسريع در اين کار بايد شهرداري قزوين در ابتدا براي ساماندهي امامزاده حسين(ع) يک برنامه با خدمات فني و مهندسي ارائه کند و با هيئت امناي امام زاده ارتباط مستمري داشته باشد.
استاندار قزوين بيان کرد: همچنين شهرداري قزوين در اين زمينه منابع مالي با ابزارهاي که در اختيار دارد پيش بيني کند و مردم را براي موضوعات تملک از بلاتکليفي خارج کند.
وي گفت: در توسعه امامزاده‌ها نياز به يک تحول ساختار مديريتي است چراکه اين کار علاوه بر برکات الهي قطعا براي مردم  ارزش افزوده و رونق اقتصادي دارد.
استاندار قزوين بيان کرد: در شهر قزوين هيچ وقت به دنبال درآمد پايدار نبوديم و بايد يک فکر اساسي براي درآمد پايدار شهرداري‌ها شود.
وي افزود: در اين زمينه بايد افراد متفکر و فعال در حوزه اقتصادي و کارشناسان به کار گرفته شود تا بتوانيم در زمينه درآمد پايدار موفق باشيم.
روزبه افزود: شهرداري قزوين بايد از نخبگان در زمينه درآمد پايدار دعوت کند تا از نظرات آنها استفاده کند.
پايان پيام
 
   

 

تصاویر مرتبط